Piegāde un atgriešana

Bezmaksas piegāde visā Latvijā no 40 eiro!
(attiecas uz gala summu, pēc atlaidēm).

Atkarībā no pasūtījumu apjoma, produktu pieejamības un notiekošajām akcijām atsevišķu pasūtījumu izpilde var aizņemt mazliet vairāk laika nekā parasti, tomēr centīsimies to nogādāt pie Jums pēc iespējas ātrāk. Lielākā daļa mūsu produkti ir uzreiz pieejami noliktavā.

Kurjers piegādi veic darba dienās līdz plkst. 17:00. Kurjers var lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

Pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalēs vai svētku dienās, tiks pieņemti pirmajā darba dienā.

Visā Latvijā piegāde ar kurjeru uz mājām un „Omniva vai Venipak“ pakomātiem (sūtījuma izņemšana 24/7).

Piegādes metode

Piegādes cena, ja groza vērtība ir mazāka par 40 € (Latvija)

Piegādes cena, ja groza vērtība ir 40 € un vairāk
(Latvija)

Venipak pakomāts

2.00 EUR

-

Omniva pakomāts

3.00 EUR

-

Omniva kurjers

10 EUR

10 EUR

!Pasūtīto preču summa nedrīkst būt mazāka par minimālo iepirkumu groza summu, kas ir 5 eiro.

Preču atgriešana un atteikuma tiesības

Ja neesat apmierināti ar Jums piegādāto preču kvalitāti un vēlaties tās atgriezt, apmainīt vai arī Jūsu pasūtītās preces nav piegādātas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu – info@amia.lv vai pa tālruni +371 25499399

Tev ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, atsūtot tās pa pastu uz zemāk norādīto adresi. Precēm jābūt nelietotām un nesabojātām, nezaudējušām savu komerciālo izskatu (etiķetes nav noņemtas un sabojātas, aizsargplēves nav norautas utt.), un tās nedrīkst būt lietotas. Produkts jāatdod oriģinālā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādu saņēmis pircējs, un sūtījumam jāpievieno izdrukāts pasūtījuma apstiprinājums.

Atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz klients.

Ja produkts nav pilnas komplektācijas, bojāts, netīrs vai nav pareizi iesaiņots, mums ir tiesības produktu nepieņemt, nemainīt un neatgriezt naudu, ko pircējs maksājis par produktu.

Saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, pantu par preču nozaudēšanas vai sabojāšanas riska nodošanu patērētājam gadījumos, kad pārdevējs nosūta preces pircējam, preču nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet pircējam, kad viņš vai persona, kas nav pārvadātājs, pieņem preces. Ja preces tiek nodotas pircēja izvēlētam pārvadātājam un pārdevējs nav piedāvājis šādu piegādi, šajā pantā paredzētais risks pāriet pircējam, kad preces tiek nodotas pārvadātājam.

Saskaņā ar Latvijas Republikas apstiprinātajiem noteikumiem šādas kvalitatīvas preces netiek apmainītas vai atgrieztas:

  • ātri bojājošas preces vai preces ar īsu derīguma termiņu;
  • iepakotas preces, kuras ir izsaiņotas pēc piegādes un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ.

Nepiemērotas kvalitātes ātri bojājošas preces vai kvalitatīvas preces, kurām nepatīk to forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, tiek aizstātas vai atgrieztas saskaņā ar Latvijas Republikas apstiprinātajiem noteikumiem un citiem piemērojamiem Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Ja Jūs neapmierina ātri bojājošo preču kvalitāte un šādiem produktiem ir īss derīguma termiņš, ieskaitot tos, kas jāuzglabā ledusskapī ražotāja norādītajā temperatūrā, Jums jāsazinās ar mums ne vēlāk kā 72 stundas pēc preču piegādes. Iesniedzot kvalitātes sūdzību, Jums ir jāiesūta nekvalitatīvā produkta fotogrāfija.

Ja Jūs paziņojat mums vēlāk par norādīto termiņu un/vai neiesniedzat preces fotoattēlu, mēs neuzņemamies sūdzību atrisināt par labu pircējam.

Nauda par atgrieztām, nepiegādātām vai nekvalitatīvām precēm tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura maksājāt par pirkumiem, ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no sūdzības iesniegšanas brīža. Ja maksājumu veicāt skaidrā naudā, Jums ir jānorāda savs bankas konta numurs.

Pieprasījumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātajām precēm vai pakalpojumiem varat iesniegt pa e-pastu – info@amia.lv vai pa tālruni +371 25499399.